For deg som er folkevalgt

Her vil du som er politiker i Rendalen finne nyttige lenker:

Godtgjøring (innlogging Visma.net Expense)

Du som "sitter" i styrer, råd eller utvalg som valgt representant for Rendalen kommune skal normalt få møtegodtgjørelse. Du har også krav på kjøregodtgjørelse, kompensasjon for tapt arbeidsfortjeneste og dekning av andre utgifter.

For å få godtgjøring må du registrere møtedeltakelse, kjøring osv. i et elektronisk verktøy som heter Visma.net Expense.

Visma.net Expense:

Arbeidsgivere som sender faktura på refusjon av lønnskostnader til Rendalen kommune må fylle ut skjema for utregning av timelønn. Faktura merkes med navn på folkevalgt og møtedato.

___________________________________________________________________________

Kontaktperson:  Stine Brennodden

Lønnsslipp på mobil

Fra og med januar 2022 kan alle lønnsmottakere i Rendalen kommune motta lønnsslipp til mobil. Last ned appen “Visma Employee”. Logg inn med din kommunale e-postadresse. Passordet er det samme som på Visma Expense.

Brukerveiledning lønnsslipp på mobil (PDF, 971 kB)

___________________________________________________________________________

Kontaktperson:  Stine Brennodden