MinSide

"MinSide" gir innbyggere og virksomheter tilgang til offentlig informasjon.

 

I "MinSide" finner du tjenester og informasjon som gjelder deg. Her kan du finne brevene du har fått fra oss, informasjon fra Skatteetaten og nasjonale tjenester. 

Målet er at flere tjenester skal komme til etter hvert.

 

Økonomi:

Økonomi har to innsynsløsninger for innbyggerne hvor du kan følge med på de krav du mottar fra kommunen.

Fakturainnsyn: Her kan du få oversikt over alle krav som er sendt deg fra Rendalen kommune, hente fakturakopi, søke om betalingsutsettelse på krav som ikke allerede er forfalt og endre kontaktinformasjon slik at fremtidig faktura kan mottas som Vipps, e-post eller Digipost/e-Boks.

Innbyggerinnsyn økonomi.

Innfordring: Har du ikke betalt kravet til Rendalen kommune i tide vil det utstedes et inkassovarsel. Denne påminnelsen sendes fra et annet system som kommunen bruker for innfordring av forfalte krav. Ved å logge på denne innsynsløsningen vil du kunne se samlet krav, d.v.s. opprinnelig krav samt påløpte omkostninger og renter. Det vil her også vises korrekt konto og KID som må benyttes ved innbetalingen, så kravet blir registrert oppgjort i sin helhet.

Innbyggerinnsyn innfordring.

Krav fra legekontoret:  Ved legekontoret har vi en automatløsning hvor du kan betale selv etter endt besøk. Velger du å ikke betale med kort før du forlater legekontoret, vil du i etterkant motta en faktura fra de som administrerer denne betalingsløsningen: Melin Collectors. Mottar du et inkassovarsel fra dem, eller har spørsmål om kravet, kan de kontaktes via innsynsløsningen i lenken nedenfor eller pr. telefon eller e-post (se også informasjon i lenken under).

Melin Collectors.

                                                                     

Hvis du har spørsmål om "MinSide" eller digital post fra/til Rendalen kommune, ring telefonnummer 62 46 85 00 eller send e-post til postmottak@rendalen.kommune.no (betjent hverdager 08.00-15.00).