Rendalen kommune har fått ny bankkonto

I disse dager jobbes det med å bytte ut kommunens bankforbindelse, da Rørosbanken ble valgt som ny leverandør av banktjenester etter siste anbudsrunde.

Hva betyr dette for dere som innbyggere?

Alle fakturaer som nå sendes ut fra kommunen vil være påført nytt kontonummer, og dere må benytte det ved fremtidige innbetalinger til kommunen. På grunn av overgang til ny bank har vi måttet holde igjen litt utfakturering av kommunale krav, og enkelte av dere kan oppleve å få faktura for tjenester for februar og mars litt tett på hverandre. Har dere behov for å justere forfallsdatoene: ta kontakt med økonomiavdelingen på telefon 62 46 85 00.

Dere som har tegnet avtale i nettbanken på eFaktura eller Avtalegiro behøver ikke å gjøre noen endringer: disse avtalene videreføres og kommunen ordner det praktiske mellom banken din og kommunen.

Har du lagret Rendalen kommune som betalingsmottaker i nettbanken din: husk å oppdatere med nytt kontonummer.

For dere som er næringsdrivende: husk å oppdatere kommunens info i regnskapssystemet dere benytter.

Nedenfor kan dere lese mer om hvordan dere kan motta fakturaer fra Rendalen kommune:

Har du mottatt et krav fra Rendalen kommune? - Rendalen kommune

Lars Erik Bjøntegaard