Innbyggerinnsyn (faktura)

Økonomi har to innsynsløsninger for innbyggerne hvor du kan følge med på de krav du mottar fra kommunen.

Fakturainnsyn: Her kan du få oversikt over alle krav som er sendt deg fra Rendalen kommune, hente fakturakopi, søke om betalingsutsettelse på krav som ikke allerede er forfalt og endre kontaktinformasjon slik at fremtidig faktura kan mottas som Vipps, e-post eller Digipost/e-Boks.

Innbyggerinnsyn økonomi.

 

Innfordring: Har du ikke betalt kravet til Rendalen kommune i tide vil det utstedes et inkassovarsel. Denne påminnelsen sendes fra et annet system som kommunen bruker for innfordring av forfalte krav. Ved å logge på denne innsynsløsningen vil du kunne se samlet krav, d.v.s. opprinnelig krav samt påløpte omkostninger og renter. Det vil her også vises korrekt konto og KID som må benyttes ved innbetalingen, så kravet blir registrert oppgjort i sin helhet.

Innbyggerinnsyn innfordring.

 

Krav fra legekontoret:  Ved legekontoret har vi en automatløsning hvor du kan betale selv etter endt besøk. Velger du å ikke betale med kort før du forlater legekontoret, vil du i etterkant motta en faktura fra de som administrerer denne betalingsløsningen: Melin Collectors. Mottar du et inkassovarsel fra dem, eller har spørsmål om kravet, kan de kontaktes via innsynsløsningen i lenken nedenfor eller pr. telefon eller e-post (se også informasjon i lenken under).

Melin Collectors.

Kontakt

Lars Erik Bjøntegaard
Økonomisjef
E-post
Telefon 62 46 85 00
Mobil 47 47 23 47