Ledige stillinger

Ønsker du å jobbe i Rendalen kommune? Her finner du ledige stillinger!   

 

Informasjon om våre ledige stillinger og hvordan du søker finner du her:

Ledige stillinger

Velkommen som jobbsøker i Rendalen kommune

Rendalen kommune er en organisasjon i stadig utvikling. Vi er ca. 200 ansatte fordelt på 165 årsverk: Rådmann med stabsfunksjoner og 4 tjenesteområder.

 

Vi leverer varierte tjenester til kommunens innbyggere og utfører oppgaver innenfor ulike fagområder. Som ansatt i kommunen har du muligheter for personlig og faglig utvikling.

Rendalen kommune er en arbeidsgiver som ønsker mangfold. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, etnisitet og funksjonsnedsettelser.

Personvernerklæring

Legg inn fil

Nytt rekrutteringssystem EasyCruit

Rendalen kommune har tatt i bruk EasyCruit fra februar 2020. Din brukerprofil i kommunens gamle rekrutteringssystem er ikke lenger gyldig, og du må registrere CV-en din på nytt. Dersom CV-en din skal forbli lagret må du opprette deg som bruker i EasyCruit. Du kan også søke på stillinger uten å opprette deg som bruker, men da vil ikke CV-en din bli lagret. 

Søknadsprosessen

Rendalen kommune bruker elektronisk søknadssystem. Alle søknader, også åpne søknader, skal registreres og sendes gjennom dette systemet.
CV skal fylles ut direkte i systemet. Det er ikke tilstrekkelig å legge ved CV som vedlegg. Attester og vitnemål skal legges ved søknaden.

Mer informasjon

Har du spørsmål vedr. utlyste stillinger, ta kontakt direkte med kontaktperson oppgitt i stillingsannonse.

Trenger du mer informasjon om søkeprosessen, ta kontakt med personalavdelingen tlf. 62 46 85 00.

Det kreves gyldig politiattest ved tilsetting i stillinger som skal jobbe med barn og for stillinger innen helse og omsorg.  

Se utlyste stillinger og søk her

Vi ønsker deg velkommen til å søke ledige stillinger hos oss!

 

Toppbilde:  Sølen (foto: John Fiskvik).

Kontakt

Jens Sandbakken
Personalsjef
E-post
Telefon 62 46 85 00
Mobil 993 75 724