Åpen brannstasjon

Endelig åpen brannstasjon igjen!
Etter to år med pandemi er brannvesenet svært glade for at de igjen kan invitere små og store til åpen brannstasjon. I Midt-Hedmark brann- og redningsvesen (MHBR) IKS sin region er det åpen brannstasjon lørdag 24. september.

I vår region er det MHBR sammen med forskjellige samarbeidspartnere som står for gjennomføringen av arrangementet. MHBR inviterer til åpen brannstasjon på alle brannstasjonene i våre 11 kommuner lørdag 24. september mellom kl. 11:00 til 14:00.

På åpen brannstasjon får de minste lære om brannsikkerhet. Det blir konkurranse, enkel bevertning og forskjellige aktiviteter på de forskjellige brannstasjonene. Brannbamsen Bjørnis vil være til stede på Tynset og Elverum brannstasjon. Vi håper mange tar turen og er klare for et storinnrykk, sier Øverby.

For å se fullstendig pressemelding, trykk her! (PDF, 533 kB)